Contact pagina particulier

Contact

Telefoon: 0345 – 630 480
Misschien staat het antwoord op je vraag ook tussen de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

E-mail algemeeninfo@geofort.nl
E-mail onderwijsonderwijs@geofort.nl
E-mail reserveringen (zakelijk en partijen)sales@geofort.nl
E-mail restaurantrestaurant@geofort.nl

Contactformulier

Naam
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

FAQ

Wanneer is GeoFort geopend?

GeoFort is geopend tijdens weekenden en schoolvakanties. In het voorjaar en zomer van 10.00 tot 17.00 uur. In het najaar en de winter van 10.00 tot 17.00 uur. Kijk hier voor de actuele openingstijden.

Voor welke leeftijd is GeoFort geschikt?

GeoFort is geschikt voor “kinderen” van 4 tot 104 jaar. Maar het is het leukste voor kinderen van 4 tot 12 jaar.

Moet ik reserveren voor de GeoExperience (museum)?

Via de website kun je tickets kopen voor het museum. Heb je al een entreebewijs, zoals een ticket via bijvoorbeeld de ANWB, Dagjeweg.nl of heb je een Museumkaart? Dan kun je daarmee het museum direct bezoeken. Kortingsbonnen zijn bij de entreekassa te verzilveren.

Kan ik een museumkaart kopen bij GeoFort?

Ja, het is mogelijk om een museumkaart te kopen bij GeoFort. Deze is verkrijgbaar bij de entreekassa.

Ik heb tickets via de website gekocht, maar er zit geen bijlage met tickets bij de bevestiging.

Je kunt een mail sturen naar info@geofort.nl, we kunnen de tickets opnieuw versturen. Heb je niet op tijd reactie? Geen probleem. Bij de kassa kunnen ze op naam en/of e-mail de tickets terugvinden in het systeem.

Ik heb reeds betaalde tickets via de Postcode Loterij, Vrienden Loterij, Dagjeweg.nl etc.

Met deze tickets kun je het museum direct bezoeken. Je hoeft niet meer te reserveren.

Ik heb tickets via Social Deal, maar ik wil de datum wijzigen of tickets annuleren.

Neem contact op met de klantenservice van Social Deal via 088-2050505 (bereikbaar tot 22.00 uur) of via klantenservice@socialdeal.nl .

Ik heb gratis tickets via de Postcode Loterij of de Vrienden Loterij, maar ik wil de datum wijzigingen of tickets annuleren.

Neem contact op met de klantenservice via info@uitstapjenaarkeuze.nl of via 020-2479222. De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.30 – 16.30 uur en zaterdag van 10.00 – 14.30 uur.

Ik heb tickets via de ANWB, maar ik wil de datum wijzigen of tickets annuleren.

Neem contact op met de ANWB via tickets@anwb.nl.

Ik heb vrijkaartjes voor GeoFort. Hoe kan ik reserveren?

Met deze tickets kun je het museum direct bezoeken. Je hoeft niet meer te reserveren.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

Er zijn 2 parkeerplaatsen op de oprijlaan gereserveerd voor mindervaliden. Voor bezoekers die afhankelijk zijn van een rolstoel hebben we een gereduceerd entree tarief van € 4,- omdat het terrein niet helemaal toegankelijk is met een rolstoel.

Een klein deel van de GeoExperience binnen (5 attracties) is redelijk toegankelijk. Er zijn wel drempels, het straatwerk is niet overal vlak en de doorgangen zijn smal. De bovenverdieping van de kazerne, waar de vergaderzalen zijn, is alleen per trap bereikbaar. Het terrein buiten is veelal heuvelachtig en/of ongelijk, waardoor de buiten activiteiten slecht toegankelijk zijn. Restaurant de Wereldpan is goed toegankelijk voor rolstoelen en voorzien van passend sanitair.

Wanneer is restaurant de WereldPan geopend?

Het restaurant is net als het museum in het weekend en tijdens schoolvakanties geopend. Het restaurant is geopend van 11.00 tot 18.30 uur.

Kan ik reserveren voor de WereldPan?

Reserveren voor de lunch is mogelijk voor groepen vanaf 10 personen. Voor kleinere groepen is reserveren voor de lunch niet mogelijk. Reserveringen voor na 15.00 uur zijn wel mogelijk. Reserveren kan via 0345-630 480 of restaurant@geofort.nl.

Wat kost de Speurtuin?

De Speurtuin is gratis toegankelijk en los te bezoeken van het museum.

Zijn honden toegestaan op het GeoFort?

Honden zijn alleen (aangelijnd) toegestaan op het terras bij restaurant de WereldPan, niet op de rest van het forteiland. Geregistreerde hulp- of geleidehonden zijn uiteraard wel van harte welkom in het museum, andere huisdieren niet. Graag verzoeken wij om mogelijke ontlasting van je hond zelf op te ruimen.

Ik ben iets kwijt geraakt bij GeoFort.

Stuur een e-mail naar info@geofort.nl met daarin uw contactgegevens en een duidelijke omschrijving van het verloren voorwerp. Wij bewaren uw gegevens en zodra wij iets vinden, nemen we contact met uw op. Het is mogelijk om items op te halen tijdens openingstijden of we kunnen het tegen betaling opsturen. Wij bewaren gevonden voorwerpen 1 maand.